poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Żonkilowy świecznik

Witam :)

Przez Agatę Fleszar autorkę bloga Kreatywny Bazarek zostałam zaproszona do zabawy w Kwietniowym Wyzwaniu Kwiatowym. W tym miesiącu tematem głównym jest żonkil. Miałam w planach jedną pracę więc skorzystałam z zaproszenia.


I tak powstał frywolitkowy świecznik z żonkilami. Kwiaty i liście wykonałam według własnego projektu. Dodatkowy zrobiłam obróżkę dla świeczki. Całość ozdobiłam dodatkowo niebieską wstążką. 






Pracę zgłaszam na Wyzwanie kwiatowe.


Pozdrawiam :))



8 komentarzy:

  1. piękna frywolitka, witaj w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wykorzystanie frywolitki

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój świecznik ładny jest nawet od spodu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny świecznik! ta technika jest mi zupełnie obca ale wygląda na bardzo pracochłonną, dlatego tym bardziej podziwiam za cierpliwość i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Frywolitki moje ulubione ... piękny świecznik ... ech jeszcze raz obejrzę ... slicznie wykonany . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyszedł Ci ten świecznik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełen podziw ;) Moje frywolitki rodzą się w ogromnych bólach, więc kłaniam się nisko wobec tak wielu splotów ;)

    OdpowiedzUsuń