środa, 18 lutego 2015

Frywolitkowe zestawy


Witam. Dzisiaj kolejna porcja frywolitki, czyli kolejne zestawy biżuterii frywolitkowej. Jakoś ostatnio moja córcia nie daje za dużo mi zrobić. A i ta pogoda mi nie sprzyja. Moje ręcę odmawiają współpracy a nie chcę swoich prac zniszczyć.

Zestawy wykonane jeden w kolorze czerwonym i jak zwykle dwa w niebieskim ( chyba nigdy się od niego nie uwolnie :) ).


Pierwszy w kolorze czerwonym z czarnymi koralikami.





Drugi w kolorze jasno niebieskim z zielonym akcentem.





Trzeci ciemny granat wygląda na czarny z dodatkiem zieleni.




Na koniec chciałam się pochwalić wygraną w candy w PART OF ME.
Bardzo dziękuje organizatorce za ten wspaniały naszyjnik. A wszystkich zapraszam do odwiedzin tego blog. Można tam znaleźć wiele innych pięknych prac.



Chciałam podziękować wszystkim za miłe komentarze pod postem o frywolitkowym storczyku.

Na dzisiaj koniec, nie zanudzam dłużej :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz